naš vsakdan

Iščeta druga drugo, dotik ju pomiri

Pa je nov teden pred vrati. Vikend je kot vsi pretekli, minil prehitro. Ugotovila sem, da vreme ne vpliva le na nas odrasle, temveč tudi na najmlajše.  No tako je bilo videti njuno razpoloženje, pa tudi moje. Slednje ni bilo všeč predvsem babici, zato sem se naposlušala 😛 🙂 Nad mojim zadnjim nakupom – premično “posteljico” za v dnevno sobo, sem še vedno čisto navdušena. Dedi je poskrbel za začasni igralni lok, ati more lesenega in nastavljivega, ki si ga je zamislil, še nekoliko dodelati. Timea in Minea igračke že veselo opazujeta.

21845491_1853435068029909_658743953_o

Zanimivo je opazovati njuno povezanost. Skoraj nikoli ne spita ne da se dotikata. Iščeta druga drugo in ko se dotakneta, se pomirita. Minea je čez vikend ugotovila, da lahko svoje nogice “meče” kar čez Timeo ( ima nekaj po meni, saj tako spim jaz in si je ati zato večkrat bogi =P ).

V soboto smo se prvič skupaj odpravili tudi v trgovino. V avtomobilu sta tako zaspali, da sploh ne vesta, da sta kje bili. Na svoj račun bodo kot kaže prišli tudi gugalniki. Kakšna dva tedna nazaj se v njih nista počutili udobno, zato smo še nekaj časa počakali. Danes smo poskusili vanj položiti Timeo, ko je bila nekoliko nemirna. Umirila se je, si ogledovala igračke in spuščala nove zvoke. No končalo se je tako, da je v njem zaspala. 🙂

21850521_1853439801362769_1270058064_n

Zadnje noči sicer k sreči ni več toliko krčev, ki so bili na trenutke res neznosni, a imamo nekoliko drugačne “težave”. Čez dan sta sicer aktivni, vendar še vedno kar veliko prespita, najbolj srečna sem, ko se odločita kakšno rundo v celoti “potegniti” skupaj. Zvečer pa ne želita zaspati. Ponavadi se prva “vda” Timea, Minea potrebuje kakšno uro dlje. Ta čas se igramo igro, ki sem jo v hecu poimenovala “baci dudo”. 🙂 No prebrala sem, da pomaga glasna White noise, zato sem se odločila poskusiti. Bilo je uspešno! 🙂 Upam, da ne le za eno noč. Bomo videli! 🙂 No na spodnji sliki vidite, kako je potekalo navijanje za naše košarkaše! 🙂

21586807_1853466831360066_3027457772680328535_o

Želim vam lep pričetek novega tedna, upam, da bomo lahko užili še kakšne sončne žarke.

Leave a comment